Trade post issues - News?

So the trading post is still down or what is going on?
A am asking because I can simply not find anything on this confusing forum :open_mouth:

They turn it down yestarday on europe because of ***** they did with compensations…

1 Like

Hello @Necxoo!

We are really sorry for the issue with the trading posts. I know how frustrating it can be not having access to a very important tool in a mmorpg.
NW forums can be overwhelming sometimes, feel free to ask for guidance if you need. The community and the AGS staff is always happy to help.

Here is the latest update we have on the fix:

Thank you for your patience and understanding! :new_moon:

2 Likes

Vous compter remettre les hdv disponible car bon ne pas pouvoir jouer car on es full partout dans les ville et sur nous car nous ne pouvons pas vendre donc ne pas gagner de po et de se faite pas pouvoir avancer comme l’on voudrais normalement…

trading post has been down more than up last month sheeesh

1 Like

to start off i dont mind that much that tradepost is down on eu but what i do mind about that im stuck in this crappy server because i can not world transfer because of outstanding sell orders on tradepost.
and these sell orders can not be canceled because trade post is disabled so im stuck
WHAT IS AMAZON GONNA DO ABOUT THIS

3 Likes

Hallo

Leider hat das nichts mehr Frust zu tun, es ist einfach nicht mehr das Spiel was Ihr uns Versprochen habt, es Funktioniert, so gut wie nicht richtig, ich habe zu Beispiel letztens ein Eitlem im Inventar gelöscht weil es mir anders Angezeigt würde als was es ist .
der HA ist öfter zu als offen, und wenn ihr das schon macht solltet ihr wenigstens die Port kosten für die zeit komplett Deaktivieren, also für 0, aber nein wir können nicht mall das machen, wir sind gezwungen mit vollem Inventar von A nach B und C… zu laufen um die Materialien da unterzubringen wo wir die Lagern weil wir nicht so viel Verarbeiten können und Verkauf geht ja nicht.
Ich glaube Ihr habt da sehr schöne Spiel endgültig Zerstört.
Vielleicht solltet Ihr wenigsten was was Nettes an die Paar Spieler die Ihr jetzt noch habt Springen lassen, nach der ganzen Sache hier.

MfG

1 Like

stimme ich voll und ganz zu !